blog16/05/2023

2a edició de la caminada solidària de Centelles destinada a Càritas Parroquial de Centelles

L’Ajuntament de Centelles organitza la 2a edició de la Caminada Solidària de Centelles, enguany destinada a Càritas Parroquial de Centelles

Aquest diumenge 14 de maig l’Ajuntament de Centelles va organitzar la 2a edició de la Caminada Solidària de Centelles, enguany destinada a Càritas Parroquial de Centelles.

Més de cent persones van participar en la caminada solidària, desafiant la boira i el temps incert que a primera hora del matí amenaçava pluja. Els participants van sortir del Pla del Mestre i van arribar fins al Mas Cerdà on allà hi havia l’esmorzar. Durant el camí hi havia unes fites amb preguntes sobre les activitats de Càritas Parroquial de Centelles que els participants havien de respondre en un full que calia lliurar a l’arribada, on podien informar-se millor sobre els projectes i activitats de Càritas.

Un equip de voluntaris va muntar una carpa informativa sobre l’activitat social de l’entitat i va atendre les consultes dels participants.

Moltes gràcies a tothom qui va participar!