blog30/11/2023

Càritas Arxiprestal de Manresa inicia la campanya dels Cors Solidaris

Els diners recaptats serviran per finançar els projectes que duu la terme l'entitat per ajudar a les persones en situacions de vulnerabilitat

Aquest Nadal, Càritas Arxiprestal de Manresa inicia un any més la campanya dels Cors Solidaris de xocolata per finançar els projectes que duu a terme per ajudar a les persones en situació de vulnerabilitat. La presentació de la iniciativa va tenir lloc divendres passat a la Plaça Major de Manresa i va comptar amb l’actuació musical del Cor Incordis.

La responsable de voluntariat de Càritas, Imma Ubiergo, va explicar que amb els diners que es recaptin amb els cors de xocolata venuts, serviran per finançar els projectes que es duen a terme dins l’entitat: Acollida i acompanyament social,  Persones sense llar i habitatge digne, Sociolaboral i economia social i solidària, Infància, adolescència i família, Educació i formació d’adults, i Acompanyament jurídic.

També va donar les gràcies a totes les persones que fan possible que aquesta campanya tiri endavant: a les que han participat en els tallers de preparació dels cors, a les que han contactat amb totes les entitats que col·laboraran en la seva venda, als comerços i entitats que vendran cors i a les persones i col·lectius que compraran cors per regalar, per ells mateixos o per decorar la taula de Nadal fent-la més solidària.

Podeu visualitzar les fotografies de l’acte al seu perfil d’Instagram @caritasmanresa:

Fotografies acte Cors Solidaris