10/06/2022

Sopar Solidari organitzat per Càritas Parroquial de Sant Fruitós

Aquesta és la vuitena edició d'aquesta iniciativa que no se celebrava des del 2019 a causa de la pandèmia.

El passat dia 4 de juny es va celebrar amb molt lluïment l’anual Sopar Solidari que organitza Càritas Parroquial Sant Fruitós, i que va comptar amb l’assistència de les autoritats locals i també de l’alcaldessa Sra. Àdria.

El nombrós públic assistent va gaudir de les actuacions de Divertiments, amb Maria Àngels Torradas i  Jordi Hi-fi,  el grup  “7Amb Línea”  que va amenitzar l’acte amb ritmes country de balls en línia, i també una fantàstica cantada d’havaneres amb el grup La Tercera Joventut; incloent el Cremat que va preparar en Ton Creus.

La Junta de Càritas Parroquial Sant Fruitós vol agrair les col·laboracions, participació i assistència de  tothom i a totes les persones que desinteressadament van ajudar amb el Sopar i que  tot funcionés de manera fluida i amena. Agrair també a  l´Ajuntament la seva aportació a l’esdeveniment, al Rober Parroquial, a Fotografia Isidre, així com el so i la il·luminació a càrrec de Jordi Hi-fi,  i a les empreses del nostre poble: BonArea, BonPreu, Casa Tió, Consum i Petit Celler S.L. que han contribuït amb les seves donacions.

Càritas Parroquial Sant Fruitós