Convocatòria lloc de treball
Responsable del Programa d'Infància, Adolescència i Famílies i Tècnica d'Acció Social vinculada al Programa ACOL
Les persones interessades poden fer arribar el currículum amb un fitxer adjunt a través de correu electrònic adreçat al Director de Càritas Diocesana de Vic.
a/e: direccio@caritasdiocesanavic.cat fins el 29 d’agost de 2025.
FUNCIONS PRINCIPALS PROGRAMA D’INFÀNCIA:
-
Acompanyar i oferir suport als equips de les Càritas en relació al naixement, implementació i avaluació dels projectes d’infància i famílies.
-
Coordinar i promoure espais de treball diocesans i d’arxiprestat en relació a les línies diocesanes i en relació al Model d’Acció Social de Càritas, que afecten a infants, joves i a les seves famílies.
-
Acompanyar les persones tècniques i voluntàries, vinculades als projectes d’infància, en el desenvolupament de la seva feina.
-
Representar el Programa d’Infància de Càritas Diocesana de Vic en el marc del treball en xarxa i en coordinació amb altres entitats i institucions del territori.
-
Gestionar les fonts de finançament dels projectes d’abast diocesà vinculats al programa.
-
Suport a la coordinació de l’Àrea d’Acció Social de l’entitat en l’àmbit d’infància, especialment, en el seguiment de les línies estratègiques de l’entitat, memòries anuals i participació en estudis que es puguin promoure des de l’entitat o altres entitats o institucions.
FUNCIONS PRINCIPALS PROGRAMA ACOL
-
Acompanyament, suport, guia i figura de referència de les persones contractades per l’entitat.
-
Seguiment individual i grupal.
-
Facilitar l’adaptació al lloc de treball de la persona.
-
Treballar la millora competencial.
-
Donar resposta a necessitats psicosocials i ocupacionals.
-
Coordinació amb altres serveis i programes de l’entitat i amb serveis externs; entitats de formació i/o formadors/es, OTG, Generalitat, entitats tercer sector…
REQUISITS I COMPETÈNCIES
Estudis universitaris relacionats amb el món social i amb coneixements i/o experiència jurídico-social.
Competències:
-
Capacitat de treball en equip.
-
Capacitat de coordinació i iniciativa.
-
Capacitat organitzativa i de gestió.
-
Capacitat lingüística i comunicativa.
-
Capacitat de dinamitzar i liderar grups de treball tècnic i/o voluntari.
-
Capacitat de recollir demandes, aportacions i donar-hi resposta amb assertivitat.
-
Capacitat digital i procedimental.
-
Capacitat de lideratge.
Es valorarà:
-
El coneixement de l’entitat i sintonia amb els seus principis.
-
Experiència coordinant programes, serveis o projectes d’acció social i acompanyant equips de treball.
-
L’experiència de treball en l’àmbit de l’atenció i acompanyament social de les persones en risc d’ exclusió social i especialment amb persones migrades.
-
L’experiència en la planificació, gestió i avaluació de projectes, així com en la planificació i gestió de memòries.
-
L’experiència i participació a entitats socials, de lleure, associatives, culturals, esportives…
-
Coneixements mínims de la llei d’estrangeria.
-
Carnet de conduir i cotxe.
CONDICIONS LABORALS
-
Contracte temporal vinculat a baixa de maternitat.
-
Sou: Conveni laboral d’Acció social de Catalunya.
-
Categoria: C1.
-
Lloc de treball: Vic amb disponibilitat per moure’s pel territori de la diòcesi.
-
Horari flexible de dilluns a divendres.
-
Data prevista incorporació: setembre 2025.
Vic, 21 de juliol de 2025.