Noticia21/07/2025

Convocatòria lloc de treball

Responsable del Programa d'Infància, Adolescència i Famílies i Tècnica d'Acció Social vinculada al Programa ACOL

Les persones interessades poden fer arribar el currículum amb un fitxer adjunt a través de correu electrònic adreçat al Director de Càritas Diocesana de Vic.

a/e: direccio@caritasdiocesanavic.cat fins el 29 d’agost de 2025.

 

FUNCIONS PRINCIPALS PROGRAMA D’INFÀNCIA:

  • Acompanyar i oferir suport als equips de les Càritas en relació al naixement, implementació i avaluació dels projectes d’infància i famílies.

  • Coordinar i promoure espais de treball diocesans i d’arxiprestat en relació a les línies diocesanes i en relació al Model d’Acció Social de Càritas, que afecten a infants, joves i a les seves famílies.

  • Acompanyar les persones tècniques i voluntàries, vinculades als projectes d’infància, en el desenvolupament de la seva feina.

  • Representar el Programa d’Infància de Càritas Diocesana de Vic en el marc del treball en xarxa i en coordinació amb altres entitats i institucions del territori.

  • Gestionar les fonts de finançament dels projectes d’abast diocesà vinculats al programa.

  • Suport a la coordinació de l’Àrea d’Acció Social de l’entitat en l’àmbit d’infància, especialment, en el seguiment de les línies estratègiques de l’entitat, memòries anuals i participació en estudis que es puguin promoure des de l’entitat o altres entitats o institucions.

FUNCIONS PRINCIPALS PROGRAMA ACOL

  • Acompanyament, suport, guia i figura de referència de les persones contractades per l’entitat.

  • Seguiment individual i grupal.

  • Facilitar l’adaptació al lloc de treball de la persona.

  • Treballar la millora competencial.

  • Donar resposta a necessitats psicosocials i ocupacionals.

  • Coordinació amb altres serveis i programes de l’entitat i amb serveis externs; entitats de formació i/o formadors/es, OTG, Generalitat, entitats tercer sector…

REQUISITS I COMPETÈNCIES

Estudis universitaris relacionats amb el món social i amb coneixements i/o experiència jurídico-social.

Competències:

  • Capacitat de treball en equip.

  • Capacitat de coordinació i iniciativa.

  • Capacitat organitzativa i de gestió.

  • Capacitat lingüística i comunicativa.

  • Capacitat de dinamitzar i liderar grups de treball tècnic i/o voluntari.

  • Capacitat de recollir demandes, aportacions i donar-hi resposta amb assertivitat.

  • Capacitat digital i procedimental.

  • Capacitat de lideratge.

Es valorarà:

  • El coneixement de l’entitat i sintonia amb els seus principis.

  • Experiència coordinant programes, serveis o projectes d’acció social i acompanyant equips de treball.

  • L’experiència de treball en l’àmbit de l’atenció i acompanyament social de les persones en risc d’ exclusió social i especialment amb persones migrades.

  • L’experiència en la planificació, gestió i avaluació de projectes, així com en la planificació i gestió de memòries.

  • L’experiència i participació a entitats socials, de lleure, associatives, culturals, esportives…

  • Coneixements mínims de la llei d’estrangeria.

  • Carnet de conduir i cotxe.

CONDICIONS LABORALS 

  • Contracte temporal vinculat a baixa de maternitat.

  • Sou: Conveni laboral d’Acció social de Catalunya.

  • Categoria: C1.

  • Lloc de treball: Vic amb disponibilitat per moure’s pel territori de la diòcesi.

  • Horari flexible de dilluns a divendres.

  • Data prevista incorporació: setembre 2025.

 

Vic, 21 de juliol de 2025.