Noticia17/04/2023

Mor Núria Callís, directora de Càritas Diocesana de Vic

Aquest divendres 14 d’abril ha mort Núria Callís, directora de Càritas Diocesana de Vic, a causa d’una malaltia de ràpida evolució.

El seu testimoni de compromís cristià a Càritas ha deixat una profunda petjada.

La Núria era directora de Càritas Diocesana de Vic des del juny del 2021. Va arribar a Càritas cinc anys abans del seu nomenament, primerament com a voluntària i després assumint la direcció de Càritas Interparroquial de Manlleu.

Núria Callís era mestra, llicenciada en Psicopedagogia amb especialització en atenció a la diversitat i organització de Centres. La seva trajectòria professional havia estat vinculada a l’educació primària i l’educació secundària, formant part de la direcció i coordinació dels equips de centre tant a primària com a secundària. Durant cinc anys va treballar en l’atenció i orientació als Centres Educatius i als infants de les famílies nouvingudes a la comarca d’Osona, en particular de Vic i Manlleu.

La Núria era una persona discreta, molt propera, i les seves paraules i reflexions sempre estaven carregades d’humanitat. Darrerament ens deia: “No hi ha cap ésser humà que no tingui res de valuós per oferir”.

Al Cel Sia