Què pots fer tu

Voluntariat

Perquè Càritas pugui dur a terme la seva missió, necessita comptar amb persones voluntàries, amb les quals fer-se present al costat de les persones que viuen la injustícia de la pobresa.

vull ser voluntari

Donatiu econòmic

Pots col·laborar amb Càritas fent-te soci/a (donació periòdica), o a través d’una donació puntual.

Selecciona la quantitat, la periodicitat i la destinació del donatiu amb el qual voldries col·laborar, i sigues part de Càritas.

Fes un donatiu

FES-te soci/a

També pots realitzar donatius per transferència bancària:

• CaixaBank ES26 2100 0288 8102 0023 1741

O per BIZUM, amb el codi 02641

Coneixes els teus avantatges fiscals?

Fes que la teva col·laboració tingui una doble recompensa! A més d’ajudar, amb la teva aportació econòmica també gaudiràs de beneficis fiscals que et permetran deduir els teus donatius en la Declaració de la Renda o Impost de Societats.

Si et converteixes en soci o donant, t’enviarem un certificat de donació amb les quantitats totals aportades durant l’any fiscal anterior per tal que el puguis incorporar en la teva declaració de la renda.

I és que ser solidari compta el doble!

Llegats

Cada vegada són més les persones que decideixen perllongar el seu compromís solidari per a l’eradicació de la pobresa i l’exclusió. Fer testament és la forma d’assegurar-te que quan no hi siguis, els teus béns i el teu patrimoni, la teva herència, es distribuiran i es faran servir segons la teva voluntat.

Entitats amb Cor

La col·laboració de la teva empresa o institució és imprescindible per promoure una societat més justa i solidària, i fomentar la integració dels col·lectius exclosos.

Descobreix com pot col·laborar la teva empresa o institució.

Donar suport i sensibilitzar

Ajuda’ns a difondre la nostra acció compartint els projectes i campanyes en què treballem.

Subscriu-te a la nostra newsletter i segueix-nos a xarxes socials perquè puguis estar al dia de tot el que fem.