blog18/05/2023

Càritas Parroquial dels Hostalets de Balenyà participa a la 9a Mostra d’entitats de Balenyà

Aquest cap de setmana passat, Càritas Parroquial dels Hostalets de Balenyà va participar a la 12a Fira de la cervesa i 9a Mostra d’entitats de Balenyà organitzada per l’Ajuntament de Balenyà, el Consell de Joves i les entitats i associacions del municipi.

En aquesta fira, de lliure participació, s’hi van exhibir parades d’entitats i associacions del municipi. Cada una d’elles es va donar a conèixer, explicant qui són i què fan, on van disposar d’un estand convidant a la participació amb un seguit d’activitats i accions.

Càritas Parroquial dels Hostalets de Balenyà va realitzar tot un seguit d’activitats per als més petits que giraven al voltant dels valors de Càritas.

Al llarg de tot el dia, es van poder gaudir de moltes activitats per a totes les edats i per a tots els públics, com concerts, dinar de tapes i una botifarrada popular. També es va organitzar una gimcana familiar amb premi final que estava organitzada per les associacions participants a la Mostra d’Entitats. Per a poder-hi participar, s’havien de complir les activitats amb èxit per així després obtenir un petit obsequi.