blog27/02/2023

Càritas Parroquial de Sant Fruitós fa una aportació econòmica pels damnificats del terratrèmol de Turquia i Síria

Càritas Parroquial de Sant Fruitós ha fet un enviament de 1.000 euros procedents de donacions rebudes per tal d’ajudar les persones damnificades de Turquia i Síria.

Els diners s’han enviat a Càritas Internacional i seran distribuïts a Càritas Anatòlia, la qual els reparteix entre les minories no prioritzades per l’ajuda del govern. I a Síria, els diners aniran a Lattakiaa per reforçar un centre d’allotjament per a milers de persones.

Càritas Parroquial de Sant Fruitós agraeix aquesta generositat.